Rapportera Utlägg & Körersättning

Papperskvitto

Utlägg & Körersättning – Papperskvitto

Efter ett läger, hajk eller annan aktivitet skall kostnaderna samt körning redovisas så snabbt som möjligt.

Detta görs ni på nedan tillhörande dokument ”Husie-Hohögs Scoutkår – Utlägg & Körersättning”. Se bilder nedan.

Utgifter

All utgifter sammanställs under denna sektionen

Körersättning

Ange datum, färdväg och kilometer.

Kvittoblankett

På dessa sidorna häftar ni kvittona så platt och utvikt som möjligt. Tänk på att totalsumman på kvittot måste vara synlig. Använd hellre fler sidor.

Printa och lämna in

Sist så printar ni redovisningsdokumentet samt det antal kvittoblanketter ni behöver för att fästa kvittona. Lämna sedan redovisningen i kassörens fack på lokalen.

Utlägg – Papperskvitto

Komplettera övre västra hörnet med efterfrågad information i det tillhörande dokument ”Husie-Hohögs Scoutkår – Utlägg”. Se bild nedan.

På denna sida häftar ni också kvittona så platt och utvikt som möjligt. Tänk på att totalsumman på kvittot måste vara synlig. Om alla kvitto inte får plats så använd kvittoblankett för att fästa ytterligare kvitton.

Kvittoblankett

Printa och lämna in

Sist så printar ni redovisningsdokumentet samt det antal kvittoblanketter ni behöver för att häfta kvittona. Lämna sedan redovisningen i kassörens fack på lokalen.

Tillhörande Dokument